Kwaliteitssysteem

Panteia werkt volgens een kwaliteitsmanagementsysteem gebaseerd op de ISO 9001-standaard. Daarnaast is dit systeem conform ISO 20252, de internationale norm voor het uitvoeren van markt-, opinie- en beleidsonderzoek. Compliency met deze normen wordt jaarlijks gecertificeerd door BSI  (the British Standards Institution) en Stichting Toetsingsbureau KCC. De scope van beide certificeringen dekt alle processen in de organisatie.

Naast dit kwaliteitsmanagementsysteem gebruikt Panteia een informatiebeveiligingsmanagementsysteem volgens ISO 27001. Ook dit systeem is gecertificeerd door BSI. Lees meer over informatiebeveiliging bij Panteia.

Klantgerichtheid is een van Panteia’s kernwaarden. De kwaliteit van geleverde diensten in de perceptie van de klant is leidend in de bedrijfsprocessen van Panteia. Medewerkers in alle lagen van de organisatie zijn betrokken in het realiseren en verbeteren van de kwaliteit van de diensten. Het management werkt doorlopend aan een cultuur en omgeving waarin medewerkers gestimuleerd worden om de kwaliteit te verbeteren.

Certificaat ISO 9001

Kwaliteitssysteem 3

Certificaat ISO 20252

Kwaliteitssysteem 5

Certificaat ISO 27001

Kwaliteitssysteem 4