Klanten, patiënten, medewerkers; U wilt weten of zij tevreden zijn. Laagdrempelig, snel & betrouwbaar. Panteia helpt u verder.

Klanttevredenheidsonderzoek

Tevredenheidsonderzoeken zijn al lang niet meer weg te denken uit de hedendaagse maatschappij. Ze zijn overal, en met goede redenen. U wilt toch ook weten of uw klanten tevreden zijn? Bevelen zij uw bedrijf aan, komen ze de volgende keer weer terug, plaatsen ze reviews? Wat zit daar achter? En vooral ook: welke suggesties hebben ze voor u om het nog beter doen? Panteia zoekt het voor u uit.

Panteia heeft al bijna 30 jaar ervaring met tevredenheidsonderzoeken. Vanuit onze expertise weten wij hoe u die zo gewenste input het beste op kunt halen. Vaak is dat via een internetonderzoek. In andere situaties is een goed telefonisch onderzoek de beste optie. Met onze korte lijnen en praktische (ict-)oplossingen kunnen wij u snel voorzien van de resultaten op de plek waar deze informatie nodig is. Want het gaat niet alleen maar om het meten. Tevredenheidsonderzoek gaat pas echt in uw organisatie leven als u direct de reacties van klanten kunt volgen en kunt inspelen op de opmerkingen die klanten maken. En dan bij voorkeur op het niveau in uw organisatie waar de kwaliteit wordt bepaald: bij de mensen die contact hebben met de klanten.

De Hypotheker, TESO en de poliklinieken van NijSmellinghe zijn enkele organisaties waarvoor Panteia continu de klantervaringen meet en verwerkt naar informatie om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren.

 


Medewerkerstevredenheidonderzoek

Het belang van gemotiveerde medewerkers voor de prestaties van een organisatie is bij iedereen duidelijk. Panteia maakt met verschillende innovatieve oplossingen duidelijk hoe de motivatie van de medewerkers zich ontwikkelt.

Wanneer hoort u dat een gewaardeerde medewerker uw bedrijf verlaat of overwerkt is? Als u het hoort is het meestal al te laat en is er nog weinig aan te doen. Daarom hebben wij met ZinIn een aanpak ontwikkeld waarmee u vaker kunt meten met heel korte vragenlijsten. Maar ook met directe feedback naar de medewerkers en de organisatie. Op die manier is per week, maand of kwartaal te zien in welke teams het goed gaat en waar knelpunten zijn. Binnen teams is het zo mogelijk snel te zien waar actie nodig is. Bijvoorbeeld collega’s die even wat hulp kunnen gebruiken of juist het begeleiden van een leidinggevende die geen goede relatie heeft met het team.

We doen dit met korte vragenlijsten en directe terugkoppeling naar de organisatie. Op die manier gaat medewerkersonderzoek leven en blijft HR op de agenda staan. ZinIn is een voorbeeld van vaker meten met maar drie vragen en toch alle inzicht houden via een online dashboard.

RET, Deloitte, Dermapark, NKC, Manpower zijn enkele organisaties die medewerkersonderzoek laten verzorgen door Panteia.


Onze diensten

Samenwerken

Praktische toepasbaarheid is het primaire doel van ons onderzoek. Onze experts staan bekend om hun kritische blik en persoonlijke aanpak.

onze werkwijze